تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروش آنلاین نسخه کامل پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت ورد و قابل ویرایش


اضافه خدمت، پرسپولیس و پیشنهادهای خارجی در گفت‌وگو با سروش رفیعی


p><!--StartFragment

به گزارش "ورزش سه"، با پایان بازی ذوب‌آهن و اتمام خدمت این هافبک ملی‌پوش دوباره صحبت‌های جدیدی درباره نامه‌ای مبنی بر اضافه خدمت 6 ماهه او مطرح شده که از دیشب موضوع رفیعی را تبدیل به ترند اصلی رسانه‌های ورزشی کرده است. همچنین هواداران تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و فولاد با حساسیت‌های بسیار بحث‌های مربوط به او را پیگیری می‌کنند که به همین سبب در گفت‌وگویی تفصیلی با او به شرح دقیق اتفاقات مربوط به او پرداخته‌ایم. این مصاحبه مهم بعد از سکوت چند ماهه سروش رفیعی ارزش خواندن و همرسانی را دارد، مصاحبه‌ای برای رفع ابهامات موجود درباره این بازی.


* 7 سال در فجر بدون سربازی


قبل از هر چیز مختصر درباره خدمتم توضیح بدهم. الان دو سال و خرده‌ای است که من درگیر این ماجرا هستم. حتما می‌دانید که من از سال 1383 و از رده‌های پایه تیم خوب فجرسپاسی فوتبالم را آغاز کردم و 7 سال در خدمت فجر بودم و پس از آن به فولاد ملحق شدم. زمانی که مشمول شدم با فجر قرارداد داشتم و حتی زمانی که به خاطر شرایط پدرم برای معافی اقدام کردم باز هم در تیم فجرسپاسی بودم و برایم بسیار ساده بود که خدمتم را از همان طریق بگذرانم. اما من کارتم را گرفتم و یک فصل و نیم دیگر هم در فجر بازی کردم. مبلغ قرارداد سال آخرم هم 10 میلیون بود که 7 میلیونش را بیشتر نگرفتم. در واقع می‌خواهم این را بگویم که می‌شد با هر روشی من از همان طریق بازی در فجر خدمتم را بگذرانم.


* می‌خواستم بگویم خلاف نکردم


علت اینکه من آخرین نفری بودم که در بین ابطالی‌ها به خدمت سربازی اعزام شدم، همین بود. من همه تلاشم را کردم تا بگویم گناه و خطایی از من سر نزده و خلافی انجام ندادم و قانون را دور نزدم چون مردم بعد از جو آن روزها از فوتبالیست‌های دارای کارت معافی ناراحت بودند. من می‌خواستم حق خودم و خانواده‌ام را حفظ کنم و به همین دلیل کارم بسیار طول کشید. با این حال با همه اقدامات به نتیجه‌ای نرسیدم که شاید یکی از دلایلش بحث رسانه‌ای شدن این موضوع و تعداد زیاد افرادی بود که در موضوع ابطال کارت‌های پایان خدمت درگیر بودند.


* اعزام به تراکتور


من در نهایت در تاریخ 19 فروردین 1394 به خدمت اعزام شدم و طبق قانون باید در تاریخ 19 دی 1395 خدمتم به اتمام برسد. یک موضوعی درباره سربازهایی که غیبت دارند وجود دارد و آن 6 ماه اضافه خدمت است که این مساله شامل همه کسانی شده که کارتشان باطل شده بود با این تفاوت که اکثریت آنها قبل از 22 بهمن 1393 سرباز شده بودند و با توجه به اینکه شامل عفو مقام معظم رهبری شدند، اضافه خدمتشان بخشیده شد. فقط من و بختیار بودیم که بعد از آن زمان سرباز شدیم. من در برج فروردین 94 و بختیار در برج اسفند 93.


* مراجعه به ستادکل


بعد از سپری کردن یک فصل در تراکتور در زمان تعطیلات پیش‌فصل 96 ـ 95 شخصا به ستادکل نیروهای مسلح مراجعه کردم و خدمت آقایان باران چشمه، امیر باقری و موسی کمالی رسیدم که همه آنها با توجه به شرایطی که من داشتم و با در نظر داشتن پیگیری‌های قبلی خیلی به من کمک کردند بخصوص این 3 عزیز که نیت‌شان این بود که حقی از کسی ضایع نشود. با توجه به اطلاعات کاملی که آنها از شرایط و ابطال کارت من داشتند و با توجه به اینکه حس‌شان این بود و البته شواهدی هم وجود داشت که من مرتکب خلافی نشده‌ام نامه‌ای را به اداره سرباز سپاه خدمت جناب توکلی ارسال کردند.

p><!--EndFragment

  انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 159


مرکز دانلود نسخه کامل انواع پایان نامه های کارشناسی و ارشد به صورت ورد (word)